Iš esmės CRM nėra nieko daugiau kaip tik sena taisyklė "pažink savo pirkėją" skambanti naujai.
Didėjant ryšių tarp įmonės įvairių padalinių (buhalterijos, pardavimų, garantinio aptarnavimo ir pan.) ir Jūsų klientų skaičiui darosi sunku gerai pažinti klientą, nes su juo bendrauja skirtingi įmonės darbuotojai. Naudojant CRM programinę įrangą įmonė gali susidaryti aiškų vaizdą apie klientų elgseną ir pirkimo įpročius, o tai savo ruožtu, įgalina pateikti klientui būtent tai ko jis nori. CRM kaip leidžia susikoncentruoti ties tais 20% pirkėjų, kurie duoda 80% pelno, bei tuos 20% išskirti iš visų pirkėjų. Pagalvokite ar jums aktualūs tokie klausimai:
Kokie pirkėjai pirko jūsų prekę "X" praėjusiais metais? Ar norite pirkėjams pirkusiems prekę "X" pasiūlyti papildomų paslaugų automatiškai išsiųsdami reklaminius laiškus? Ar norite žinoti kurie jūsų klientai nustojo su jumis bendrauti pereidami pas konkurentus ir kodėl? Ar norite žinoti kaip jūsų darbuotojai planuoja darbą su klientais ir kaip jie to plano laikosi?
Jei į bent vieną klausimą atsakėte teigiamai ir norite daugiau sužinoti apie CRM galimybes, kreipkitės į mus.
|