Nebetenkina esama situacija? |
Jūsų verslas sėkmingai plečiasi, bet jūs pradedate jausti, kad kontrolė slysta jums iš rankų:
- Filialai tampa atskiromis "respublikomis" ir jums sunkiau susekti kuris filialas darosi nuostolingas
- Filialuose guli prekės, kurių reikia kitiems filialams, tačiau visi filialai taip saugo savo prekes, kad nenori jų atiduoti kitiems filialams
- Nežinote kokie pardavėjai daugiausia uždirba jums pelno, o kurie daug parduoda, tačiau pelno uždirba mažai
- Norite žinoti kaip jūsų verslui sekasi šiandien ir kokios prognozės kitai savaitei ar mėnesiui, o ne tai kaip sekėsi prieš mėnesį
Kreipkitės į mus ir mes, įsigilinę į jūsų problemas, padėsime jūsų verslui augti. |
|
Ar EURo įvedimas Jums trikdys darbą? |
EUR - Paprasta ir aišku! | Turėdami bet kurią HansaWorld sistemą jau seniai dirbame dviejų bazinių valiutų režimu. Visos ūkinės operacijos, nepriklausomai kokia valiuta vykdomos operacijos, verčiamos į eurą atsižvelgiant į bet kurios kitos valiutos kursą abiejų bazinių valiutų atžvilgiu. Atėjus euro įvedimo dienai, sistema turi paruoštą automatinį mechanizmą, kurį paleidus, visoje duomenų bazėje euras taps pirma, o litas liks antra bazine valiuta. Tai reiškia, kad Jūs, kaip ir anksčiau, galėsite matyti visas pagrindines ataskaitas abiem bazinėm valiutom. Darbas vyks nepertraukiamai, duomenys niekur nedings, visa istorija išlieka ta pati, tik valiutos sukeičiamos vietomis. | | |
|
Taupykite laiką ir pinigus profesionaliai valdydami projektus
Jūsų įmonė teikia paslaugas, kurios tęsiasi ilgesnį laikotarpį? Manome, kad Jūsų įmonė turėtų daug naudos naudodama HansaWorld verslo valdymo, CRM ir resursų planavimo programinę įrangą. Projektų valdymas, savikaina ir rezultato tikrinimas su projekto biudžetu (sąmata) yra integruotos visoje apskaitos sistemoje. Standard ERP projektų valdymas idealiai tinka paslaugų įmonėms, kuriose svarbu žinoti realią projektų savikainą:
|
Skaityti toliau...
|
|
Iš esmės CRM nėra nieko daugiau kaip tik sena taisyklė "pažink savo pirkėją" skambanti naujai.
Didėjant ryšių tarp įmonės įvairių padalinių (buhalterijos, pardavimų, garantinio aptarnavimo ir pan.) ir Jūsų klientų skaičiui darosi sunku gerai pažinti klientą, nes su juo bendrauja skirtingi įmonės darbuotojai. Naudojant CRM programinę įrangą įmonė gali susidaryti aiškų vaizdą apie klientų elgseną ir pirkimo įpročius, o tai savo ruožtu, įgalina pateikti klientui būtent tai ko jis nori. CRM kaip leidžia susikoncentruoti ties tais 20% pirkėjų, kurie duoda 80% pelno, bei tuos 20% išskirti iš visų pirkėjų. Pagalvokite ar jums aktualūs tokie klausimai:
Kokie pirkėjai pirko jūsų prekę "X" praėjusiais metais? Ar norite pirkėjams pirkusiems prekę "X" pasiūlyti papildomų paslaugų automatiškai išsiųsdami reklaminius laiškus? Ar norite žinoti kurie jūsų klientai nustojo su jumis bendrauti pereidami pas konkurentus ir kodėl? Ar norite žinoti kaip jūsų darbuotojai planuoja darbą su klientais ir kaip jie to plano laikosi?
Jei į bent vieną klausimą atsakėte teigiamai ir norite daugiau sužinoti apie CRM galimybes, kreipkitės į mus. |
|
|
<< Pradžia < Ankstesnis 1 2 3 4 Sekantis > Pabaiga >>
|
Puslapis 4 iš 4 |